reklama

Poďakovanie

Dobrí ľudia ešte žijú - našťastie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Chcel by som sa z celého srdca poďakovať staršiemu pánovi, ktorý dnes nakupoval v hypermarkete v Poluse a bol natoľko športovo ľudský, že ma po zaplatení dobehol a dal mi moju peňaženku, ktorú som si vďaka svojej neprekonateľnej hlúposti nechal na kase.

Aj keby si prípadný zlodej veľa nezarobil, už len pomyslenie na to, že občianka, zdravotný preukaz, dispozičná karta, električneka, lístky na štvrtkové divadeľné predstavenie a mnoho iných dôležitých súčastí jej obsahu odišli do nenávratna a ja by som musel obetovať nielen kopu času, ale aj financií na ich prinavrátenie mi priviedlo triašku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nedá mi ale nepolemizovať nad tým, či by sa unúval aj o 40 rokov mladší človek. Snáď áno!

Ešte raz ĎAKUJEM - až Vás znova stretnem, rád Vás pozvem na kávu, alebo pivko :)

Tomáš Kottra

Tomáš Kottra

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý :)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu