reklama

Chcem, vysveľovať ľudom, prečo je Fico zlý!

Pekné predvolebné ránko prajem. Áno, je to tu! Začíname sa starať o to, aby sme iných donútili krúžkovať mená, ktoré chceme, aby krúžkovali. Teda - to budú robiť politické strany a ich marketingové oddelenie a demagógovia. Ja to spravím inak!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Rozhodol som sa tohoto roku tiež zapojiť do predvolebnej akcie, no nebudem laborovať za pravicu, či lavicu - budem sa Vám snažiť vysvetliť, prečo si myslím ja a tiež aj zopár iných ľudí, že Robert Fico a SMER sú veľmi zlou voľbou v nasledujúcich voľbách.

Na sociálnej sieti Facebook.com som založil skupinu s názvom Aktívne budem známym vysvetľovať, prečo je Fico zlou voľbou v roku 2010 ktorá má za 3 dni svojej existencie ešte len cez 100 členov, no určite to nie je konečné číslo.

Teraz mi však ide skôr o toto - v skupine budeme zverejňovať všetky dôvody, prečo si myslíme, že si SMERáci a ich kum...pardon - spolupracovníci skutočne užili toto volebné obdobie trochu viac, ako mali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oddnes budem na svojom blogu zverejňovať všetky mnou napísané a ucelené články, link na ne zverejním v už spomínanej skupine. V prípade, ak dakto spracuje nejakú tému, po odobrení akreditačnou komisiou pre boj proti organizovanej vrcholovej politike, ktorá škodí občanovi, uverejní svoj príspevok na ľubovoľnom webe, či blogu a jeho link bude taktiež k jednotlivým kauzám uverejnený.

Teda každý, kto sa chce zapojiť, čítajte, pochopte a povedzte o tom aj svojim známym. Tí, čo chcú byť predsa len aktívnejší, píšte, investigujte a hovorte mi o tom.

Spolu to dokážeme! Jeden za všetkých, VŠETCI PROTI FICOVI!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nezavrú ma, však? VŠAK???


Tomáš Kottra

Tomáš Kottra

Bloger 
  • Počet článkov:  36
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veselý :)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu